پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
سرخط خبرها

برگزاری اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری ۲ و ۳ اسفندماه| اعضای مجلس خبرگان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

  • کد خبر: ۱۵۰۹۷۶
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
برگزاری اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری ۲ و ۳ اسفندماه| اعضای مجلس خبرگان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
یازدهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری (دوم و سوم اسفندماه) برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید‌احمد خاتمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، اظهار داشت: مجلس خبرگان دغدغه زندگی و معیشت مردم را دارد و کاری که از مجلس برمی‌آید اینکه از مسئولان بخواهیم و تاکید کنیم مردم ایران باید زندگی در شأن خود داشته باشند. مردم انتظار دارند که مجلس خبرگان رهبری در چارچوب وظایفش به تکلیف خود عمل کند و آنچه که مردم از مجلس خبرگان حق دارند مطالبه‌گری است و از آغاز تاکنون این مجلس به وظیفه مطالبه‌گری اش عمل کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با این گرانی‌ها فشار زندگی بر مردم بسیار سخت شده است و این سختی را تک تک اعضای مجلس خبرگان رهبری در وجود خود احساس می‌کنند و چه نماینده مردم باشیم و چه نباشیم با مردم هستیم، در متن مردم زندگی کرده و رنج مردم رنج ماست و در جایگاه خبرگان مطالبه‌گری کرده و ان‌شاالله مطالبه‌گری ما موثر خواهد بود.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به اهداف شوم دشمن ادامه داد: دشمن به‌دنبال این است که رابطه مردم و نظام خدشه وارد شود و برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده است. نقد آری، ولی نقد منصفانه و خوبی‌ها را باید تکریم و مشکلات را با نگاه منصفانه مورد ارزیابی قرار داد، نباید با عینک بدبینی هرکاری که مسئولین انجام می‌دهند نادرست خطاب کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در اغتشاشات افزود: این موضوع نشان داد که آمریکا آدم نشده و قابلیت ارتباط را ندارد، دشمن اینگونه القا می‌کند که اگر در برابر آمریکا کوتاه بیاییم مشکلات برطرف می‌شود، ولی این موضوع اشتباه است. کشور مسئول قضایی و اجرایی دارد و اینکه لبه تیز همه هجمه‌ها به ولایت باشد کار دشمن است.

آیت الله خاتمی گفت: آمریکا پول می‌دهد تا علیه ستون خیمه انقلاب شعارنویسی انجام شود، آمریکا می‌داند استقامت و سربلندی کشورمان با ولایت است و می‌خواهند ستون خیمه را بشکنند، ولی نمی‌توانند. عفو اخیر مقام معظم رهبری قابل توجه است، آن شخصی که زندان رفته اقدام بدی انجام داده بود، ولی عفو گسترده رهبری شامل حالش شد و اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نسبت به این موضوع آفرین گفتند.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: راهپیمایی امسال در ده سال اخیر بی‌سابقه بود و این به صحنه آمدن بیعت با امام و شهیدان بود و مردم با شعار‌های خود گفتند که با نظام هستند و پای این نظام ایستاده‌اند و با همه مشکلات و سختی‌هایی که دارند خود را از نظام جدا نمی‌کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یازدهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز‌های سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم اسفندماه برگزار می‌شود، صبح روز سه شنبه ساعت ۸ ساعت جلسه آغاز و نطق رئیس مجلس خبرگان رهبری انجام و نطق‌های پیش از دستور نمایندگان انجام می‌شود و وزیر اقتصاد از مهمانان ما به نمایندگی از دولت است و حدود ۱۰ نفر از اعضا صحبت خواهند کرد و روز پنج شنبه به زیارت مرقد امام راحل رفته و پس از آن با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->